Jak upravit horní lištu (záhlaví) stránky fóra?

Máte problémy s instalaci phpBB3 nebo s konverzi z phpBB2 na phpBB3? Zde naleznete pomoc.
Pravidla fóra
Čim více informací poskytnete ve vašem dotazu, tim vyšší je šance, že se vám dřív dostane přesné odpovědi. Uveďte odkaz na vaše fórum, používané rozšíření a styly a zkuste sepsat úpravy na fóru za poslední týdny. Nezapomeňte uvést výstižný titulek tématu.
Odpovědět
Major Zeman

Jak upravit horní lištu (záhlaví) stránky fóra?

Příspěvek od Major Zeman » pát 13. říj 2017 11:48:47

Mám prosbu, jelikož jsem začátečník. Mám verzi 3.2.1. a vzhled prosilver. Prosím o radu, jak místo horní modré lišty vložit vlastní barevnou lištu resp. obrázek, který mám třeba ve formátu .jpg. Zkoušel jsem změnit alespoň site logo, ale nedaří se mi lištu třeba zvětšit, aby se tam obrázek vešel. Hledal jsem a zkoušel návody na starší verze fóra, ale nic nepomohlo. Je nutno nějaký soubor editovat nebo se to dělá v administraci? Děkuji za odpověď.

Jedná se forum.majorzeman.eu

Uživatelský avatar
smiesek
V.I.P.
V.I.P.
Příspěvky: 3059
Registrován: stř 22. úno 2006 1:00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak upravit horní lištu (záhlaví) stránky fóra?

Příspěvek od smiesek » pát 13. říj 2017 18:49:30

Pro úpravu vzhledu musíte mít alespoň základní znalosti stylování CSS ;-) Pak to půjde samo.

Major Zeman

Re: Jak upravit horní lištu (záhlaví) stránky fóra?

Příspěvek od Major Zeman » pát 13. říj 2017 20:38:27

Takže "pouhá" úprava vzhledu horní lišty, nebo vložení obrázku není tak jednoduché, jak jsem si myslel? Není možno použít nějaký jednoduchý návod?

Eva004
Junior tým
Junior tým
Příspěvky: 213
Registrován: úte 12. črc 2016 23:35:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak upravit horní lištu (záhlaví) stránky fóra?

Příspěvek od Eva004 » sob 14. říj 2017 20:59:08

Zkus použít nějaký návod, třeba na jakpsatweb.cz. ;-)
NEPOSKYTUJI podporu přes ICQ/Jabber/SZ ani jiné komunikační protokoly! => ptej se zde na fóru