Implementace phpBB na vlastní web

Zde můžete diskutovat o nové verzi phpBB nebo jejím překladu.
Odpovědět
vlakant
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 13. říj 2016 14:16:58

Implementace phpBB na vlastní web

Příspěvek od vlakant » čtv 13. říj 2016 14:47:10

Předem se hluboce omlouvám, protože můj dotaz zde již je jistě mnohokrát zodpovězen, ale jsem tady nový a poprvé a na fóru se neorientuji, proto ač to sám nesnáším jsem si dovolil založit nové téma.
Pokud by to přeci jen hodně vadilo, prosím admina o smazání nevhodného příspěvku.
Jde o to, že v tuto chvíli studuji, jaké forum bude pro mě nejlepší a tak vybírám z několika možností a potřebuji pár informací od vás,kteří již tento pěkný nástroj používáte.

K dotazu. Doposud jsem používal Joomlu v kombinaci s Kunena fórem.
Bohužel mne dlouhodobě Joomla spíše svazovala ruce než pomáhala a tak nastalo období,kdy jsem tvořil vlastní web přímo sobě na míru až jsem se dostal k situaci,když řeším implementaci diskuzního fóra a to se mi na míru fakt psát nechce a byla by to i zbytečná práce, když existuje tolik vyvinutých nástrojů s podporou.

Mám tedy klasický web s typickou strukturou html,php a JS + data v MYSQL databázi.
Moje představa je, že bych potřeboval vložit fórum do stávajích stránek, tedy bez celkového formátování hlaviček,patiček, vpodstatě i některých stylů a rámů. Upravit si rozměry,barvy atd atd ...
1. lze tyto úpravy vůbec legálně s phpBB provádět(komerční i nekomerční weby)?
2. lze to vůbec? nebo jsou takové úpravy velmi časově a vědomostně náročné a nevhodné pro člověka,který se php věnuje teprve 2roky a v provozu má teprve tři weby?
3. existují nějaké návody,postupy a rady na vložení phpBB do stávajícího webu a stávající databáze,aniž by se narušila funkčnost webu? Tedy bez použití např. instalátorů webhostingů?