Podpora jak svině

Témata nevyhovujícím pravidlům, zbytečná témata, a jiné. Nastaveno automatické pročištění
Zamčeno
nox

Podpora jak svině

Příspěvek od nox » pon 12. led 2009 10:00:54

Ste líný jak prasata ! Nedokážete ani odpovědět a rovnou mažete. Tomu teda řikám 100% podpora zákazníkům. Člověk chce s něčim začít od začátku a vy se na něj vyserete ! Tohle udělat jinde tak okamžitě vyhazov.

btw:
Ahoj
Jsem úplný začátečník a tak bych se chtěl zeptat jestli existuje nějaký tutoriál jak se to dělá uplně od začátku. Mám skušenosti s html ale php ani bb jsem nikdy nedělal.
Zatím jsem si vytvořil free hosting, hodil tam jen tak na test to co jsem sosnul z hlavní stránky. Ale nefunguje to. A když to otevřu v počítači tak tak se zobrazí pouze zdroják. Díky za rady a odkazy.

2X SMAZÁNO.
Píšu adminovi

Culprit
Příspěvky: 3744
Registrován: čtv 06. dub 2006 0:00:00
Bydliště: Praha, ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Podpora jak svině

Příspěvek od Culprit » pon 12. led 2009 10:05:45

nox píše:Ste líný jak prasata ! Nedokážete ani odpovědět a rovnou mažete. Tomu teda řikám 100% podpora zákazníkům. Člověk chce s něčim začít od začátku a vy se na něj vyserete ! Tohle udělat jinde tak okamžitě vyhazov.
Podporu tu děláme dobrovolně a ne za peníze. Takže o nějakým vyhazovu nemůže být řeč
Problém je v tom, žes nehledal
Chceš li mít 100% podporu, tak se můžeme dohodnout. Cca 1500Kč za hodinu, teda u mne.
Btw: z kafilérie jsem to teď vyhodil, duplicita není nutná
nox píše:Ahoj
Jsem úplný začátečník a tak bych se chtěl zeptat jestli existuje nějaký tutoriál jak se to dělá uplně od začátku. Mám skušenosti s html ale php ani bb jsem nikdy nedělal.
Zatím jsem si vytvořil free hosting, hodil tam jen tak na test to co jsem sosnul z hlavní stránky. Ale nefunguje to. A když to otevřu v počítači tak tak se zobrazí pouze zdroják. Díky za rady a odkazy.
Podrobný návod nalezneš zde: http://www.phpbb.cz/knowledge/kb-search ... mit=Hledat