Vyřešeno možno smazat.

Zde najdete poptávku a nabídku pracovních příležitostí pro své projekty a fóra
Odpovědět
Rumlik
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 25. úno 2010 6:34:26
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Vyřešeno možno smazat.

Příspěvek od Rumlik » úte 10. srp 2010 5:12:05

Zdravím,

již to nějaký patek studuji, ale nějak jsem v koncích a tak žádám o pomoc, kterou samozřejmě nějak ocením(buď finančně nebo materiálně, vzhledem k zaměření webu). Potřeboval bych, aby se dalo různým skupinám určit, jakou budou mít velikost avatara. Normání uživatel 90x90 a dejme tomu VIP uživatel 150x150. Bohužel teď se dá ta velikost měnit jen globálně všem.

Dále bych pořeboval udělat nějaký systém plateb. Tam kde mám teď tlačítka Rádio, FAQ, Registrovat, Přihlásit se, tak před Rádio, přibude tlačítko třeba Podpořte náš web. Po kliknutí na něj se zobrazí stránka, kde si uživatelé vyberou částku a v závislosti na její výši budou automaticky přesunuti, na určitou dobu, do skupiny Sponzor, která bude mít určité výhody, oproti normálnímu účtu.

Platební systém bude normálním platebním převodem. Ne PayPal.

Ještě odkaz na fórum:
http://www.e-cigaretafans.eu/forum/

Budu rád za nějaké nabídky, návrhy.
Naposledy upravil(a) Rumlik dne sob 25. srp 2012 19:37:47, celkem upraveno 2 x.

Senky
Podpora
Podpora
Příspěvky: 2321
Registrován: sob 04. črc 2009 13:33:10

Re: Rozdílná velikost avatara u různých skupin + systém plat

Příspěvek od Senky » úte 10. srp 2010 10:00:50

Chceš fakt zložité veci. Neviem, či si uvedomuješ, koško by to mohlo stáť...

Inak rôzne veľkosti avatarov: ACP -> Používatelia a skupiny -> Spravovať skupiny. Tam sa to dá nastaviť pre rôzne skupiny.

A čo sa týka platieb, tak keď nie sú cez PayPal, tak ako? Ako by sa dalo automaticky overiť, či bol prevod úspešný? Poskytujú banky túto službu? A ak aj áno, ten MOD by bol fakt zložitý...